Modtag en mail når der er nye horoskoper klar til dig. Servicen er 100% gratis og kan altid frameldes igen.

Hjælp horoskopet på vej med holdningskorrigerende tøj

Læs også dit uge horoskop og månedens horoskop

”Du møder snart den helt store kærlighed” eller ”Drømmejobbet venter lige om hjørnet”; sådan kan dit dags- eller ugehoroskop sagtens lyde. Et horoskop er ikke en decideret forudsigelse, men et potentiale, og derfor kan du med fordel hjælpe muligheden lidt på vej eller aktivt arbejde hen imod den.

Øg chancerne for succes med en bedre kropsholdning

En dårlig kropsholdning udstråler mangel på selvtillid, og netop mangel på selvtillid gavner hverken i forhold til at møde kærligheden eller at blive tilbudt drømmejobbet. Derudover har en dårlig kropsholdning også en negativ indflydelse på dit helbred.

Der er altså mange gode grunde til at tage tyren ved hornene og få gjort noget ved kropsholdningen, så du øger dine chancer, for at horoskopet går i opfyldelse – og desuden mindsker risikoen for hovedpine og nakke- eller rygsmerter.

Fordele ved en bedre kropsholdning:

  • Du virker mere frisk og oplagt
  • Du udstråler selvsikkerhed og autoritet
  • Du virker mere professionel
  • Du kan slippe for smerter og ubehag
  • Du mindsker risikoen for rygproblemer

Der er altså rigtig mange gode grunde til at arbejde med din kropsholdning. Det er heldigvis nemt, og du kan få en bedre kropsholdning allerede fra i morgen med holdningskorrigerende tøj, som er et godt hjælpemiddel i processen.

Sådan får du en bedre kropsholdning

Det har taget din krop lang tid at indtage den dårlige kropsholdning, og det tager den også lang tid at vende tilbage til den sunde og naturlige kropsholdning. Holdning er nemlig langt hen ad vejen en vanesag, og din krop skal vænnes af med den dårlige vane, der typisk kommer af en uhensigtsmæssig arbejdsstilling over længere tid.

Det er svært at gå og huske på konstant at holde den gode og sunde holdning, og derfor anbefales det at få hjælp fra holdningskorrigerende tøj, som er t-shirts, undertrøjer og trøjer, der er designet til at korrigere holdningen. På den måde er du fri for konstant at overbelaste din krop ved at spænde op og huske på den korrekte holdning. Til gengæld kan du fokusere på den egentlige træning, der består af små øvelser og styrketræning af muskler i ryg, nakke, skuldre og bryst.

Øvelser til en bedre holdning

Træningen består primært af små ændringer i hverdagen, som leder kroppen væk fra de uhensigtsmæssige stillinger, som den har vænnet sig til. Det holdningskorrigerende tøj hjælper med at rulle skuldrene tilbage, som er en vigtig del af træningen. Derudover bør du tænke over at:

  • sørge for støtte til lænden ved stillesiddende arbejde
  • skifte stilling i løbet af dagen, f.eks. ved at rejse dig med jævne mellemrum, sidde på en yogabold eller via et hæve/sænkebord
  • holde begge fødder placeret på jorden og undgå at sidde med benene over kors
  • strække kroppen ud ved udstrækningsøvelser i løbet af dagen
  • styrketræne din ryg, f.eks. via svømning, fitnesscenter eller hjemmetræning

Du bør gå med det holdningskorrigerende tøj hver dag, indtil kroppen har vænnet sig til den nye holdning. Allerede efter en uges tid, kan du se en ændring. Det handler om at holde ændringen ved lige ved hjælp af de ændrede vaner, øvelser og træning.